Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera..

Hari ni dah puasa yang ke 6 dan esok sudah masuk seminggu kita berpuasa.. selamat mengerjakan ibadah puasa semua yee.. 

dan makna kata dah seminggu jugalah aku duduk dekat negeri kelantan ni... 

drama korea?


Aku memang peminat drama korea... bukan sebab pelakon dia okay.. handsome ke comei ke.. tapi qualiti cerita korea.. kebanyakkanya ada terselit pengajaran yang boleh kita belajar... 


tapi tak dinafikan pelakon adalah watak yang terpenting dalam menjalani sesebuah penceritaan. kalau pelakon pun tak best confirm cerita pun jadi tak best...


plot penceritaan drama korea best.. walaupun panjang aku mampu habiskan.. tapi aku bukanlah peminat kipas susah mati drama sampai 100 episode aku boleh habiskan.. 


paling-paling banyak 30 episode aku mampu ikuti.. kalau dah naik 50 episode tu inshallah untuk drama yang betul-betul best sahaja... 30 episode pun aku dah main skip skip skip..heeee...


Kalau drama yang aku skip skip skip tu maknanya tak best la tu.. kalau dramanya best mau nak dekat seminggu aku habiskan sebab menghayati betul-betul cerita tanpa tekan butang skip...


aku bukan sahaja tengok drama korea.. drama jepun pun aku minat.. drama yang paling aku suka dari dulu sampai sekarang  my boss my hero.


review drama korea dalam dunia NOTAINSAN ni baru sangat.. aku baru nak berjinak-jinak dengan review drama.. selama ni duduk tulis tentang novel sahaja.. 


kalau tak paham apa yang aku tulis dekat drama review harap maaflah.. sebab yang tu apa yang aku paham.. hehehe...


kalau nak tengok review drama korea by NOTAINSAN hanya klik pada tajuk dibawah...


Senarai review drama korea

Remember War of the son  
Master's sun 
Cheese in the trap 


Aku pun tak tau apa function gambar ni dekat entry ni..hehehe main bubuh je

selamat membaca... dadadada....