Assalamualaikum w.b.t & Salam Sejahtera...

Akhirnya dapat berbuka puasa dan bersahur di perak...

Terasa sangat bahagia bila duduk dengan mak dan abah..

walaupun mengambil masa untuk sampai ke perak..

Dari kelantan pergi ke kedah.. akhirnya sampai juga ke perak...

Semalam meriah dengan suara anak-anak angah.. hari ni sunyi bila angah dah kembali ke kelantan...

Sekejap je puasa dah nak sampai ke pertengahan ramadhan.. 

Rindu nak berbuka puasa dengan semua adik beradik.. Walaupun keluarga tidak lah besar mana..tapi masih meriah kalau semua ada...


Kakak, Along(sebelah, bini along 'kaklong'), aku dan angah

Rindu masa kecil-kecil.. Masa semua tak kahwin lagi(Aku tak kahwin lagi naa).. 

Walaupun umur aku jauh dengan mereka(semua dah kerja.. aku je duk terkedek-kedek belajar) tapi tetap juga meninggalkan kenangan terindah dalam hidup aku... dalam kehidupan adik beradik...

Semoga kami semua lebih erat ikatan adik beradik dunia akhirat..(mood rajin update entry hehe)